dinsdag 14 juli 2020

Werk thuis gekregen


Hey daar ben ik weer,
Sorry mensen. Ik geef toe dat ik erg onregelmatig schrijf.
Ach ja zo gaat dat nu eenmaal.
Vorige week heb ik zoals ik al schreef werk thuis gekregen!
het waren ongeveer 4000 stickers die ik op een kaartje mocht plakken.
ik voelde mij de koning ter rijk dat ik zoveel werk thuis te doen had!
De mensen in mijn omgeving moesten er erg aan wennen dat ik het druk had.
Eindelijk kon ik ook zeggen Ik heb geen tijd heb het te druk.
Fijn gevoel gaf dat!! Meestal kan iedereen de hele dag bij mij terecht. En dat hoort ook zo.
Maar werken is ook belangrijk. Ik krijg ambulante begeleiding aan huis. Zelfs toen mijn begeleidster er was, heb ik gewoon doorgewerkt. Ik wilde de order graag op tijd af hebben.
Zo'n kans heb ik niet vaak. De Corona maatregelen zijn gelukkig wat versoepeld. Eindelijk  we kunnen weer  met de bus en de instellingen zijn weer open.
Het was een rare tijd. Maar je leert wel relativeren en je waardeert dingen die je vroeger heel normaal vond.
Tot zo ver.
Tot de volgende Blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten