woensdag 10 juni 2020

Honden uitlaten


Goedemiddag allemaal,

Vandaag wil ik iets kwijt over de manier van honden uitlaten bij mensen.
jullie mogen rustig weten dat ik bang voor honden ben. Ik heb mijn angst aardig onder controle vind ik zelf.
Nu valt mij op als ik aan het hardlopen ben of onze eigen hond uit laat. Dat mensen met een hond altijd blijven staan als iemand anders er langs moet.
Kennen jullie dat?
Dan denk ik mooi die hond zit aan de lijn daar kan ik rustig langs rennen.
Maar dan.. Dan staat de persoon stil en laat zijn of haar hond snuffelen.
Natuurlijk weet ik dat ik me dat waarschijnlijk verbeeld omdat ik zelf bang ben.
Maar zo voel ik het wel. Zijn er mensen die ook bang zijn voor honden die dat herkennnen?

Of dat mensen zeggen, Hij doet niks hoor, maar ik zit niet te wachten op gesnuffel van een vreemde hond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten