donderdag 11 juni 2020

thuis werk

Dag allemaal maar weer,
Wie had dat  gedacht in 1988!
(Zolang werk ik al weer al op het bedrijf waar ik werk) Dat ik het werk waar ik voor mij doen vrij goed in ben thuis gebracht krijg. Vanwege de Corona crises kunnen ze maar een beperkt aantal mensen op de afdeling laten werken. Dat komt natuurlijk omdat je anderhalve meter afstand moet houden. 9 collega en ik krijgen werk thuis gebracht. Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat. Kan ik mooi mijn eigen tijd indelen. Ik ben een avond mens. Dus dan ga ik wat later beginnen en desnoods avonds nog een uurtje.

In 1988 was alles nog anders. Weten jullie nog dat Nederland van Duitsland won met voetbal?
Ik stond op het balkon van mijn ouders te juichen. Ik voel de  blijdschap nog . Ook was ik toen heel blij dat ik eindelijk werk kreeg in dat jaar.
Nu is alles anders. Ook vanwege de Corona. Er gaan vast heel wat dingen veranderen in de wereld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten