dinsdag 9 juni 2020

Na 10 jaar!!

Hallo mensen,
Ik zocht een blogsite en wat zag ik tot mijn grote  verbazing?
Dat ik al een blogsite heb! !0 jaar geleden ongeveer heeft mijn jongste zus mij geholpen om een blog aan te maken. chrisverhalen heet de blogsite! Daar kunt u ook blogs van 2010 en 2011 lezen.
Mijn jongste zus. (Destijds mijn enige volger!) is helaas  1n 2017 na een lang ziekbed overleden. Ik mis haar nog elke dag!
Toch zal ik graag verder schrijven.
En dat ga ik ook doen. Ik ben nog steeds gelukkig getrouwd . Twaalf jaar inmiddels!!
Het tuinhuis staat er nog steeds waar ik toen over schreef.
in de tijd dat ik de blogs schreef had ik best een leuke tijd op mijn werk. We waren met mappen bezig over dieren. Dat was zo'n actie bij de AH. Wij hadden een heel erg leuke groep collega's toen.

Door het wereldwijde Coronavirus zit ik noodgedwongen thuis. Vandaar dat ik weer ben gaan schrijven. We hebben nog nooit eerder zoiets meegemaakt. Verschrikkelijk hoe besmettelijk het virus is en hoeveel mensen er al zijn overleden. Op het moment dat ik deze blog schrijf zijn de maatregelen wat versoepeld. Maar ik herinner mij de Lockdown nog als de dag van gisteren.
Er  waren mensen die binnen gingen sporten enzo.
En iedereen werkte thuis. Wat ik begrepen heb is dat er nog steeds mensen van uit huis werken.
Omdat dat hun goed is bevallen.
De scholen zijn gelukkig weer open! Dat is fijn voor de kinderen.
En in het openbaar vervoer moeten wij een mondkapje op. (Geen gezicht) Maar wel veiliger.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten